veel gestelde vragen :

  • hoe lang is een dag ? van 9 u tot 19 u
  • ons feestje begint pas om 18 uur 's avonds, wat te doen ? : u huurt dan best voor 2 dagen , voor de kleine meerprijs kan het gehuurde artikel bij u overnachten ;-) 
  • wij willen een artikel huren enkel in de namiddag , moeten wij een volle dag huur betalen ? ja, onze transportkosten blijven hetzelfde en het artikel kan niet meer op een andere plaats bezorgd worden
  • indien het gehuurde goed later werd geplaatst dan het voorziene tijdstip, blijft het dan ook langer staan ? indien dit een fout is van de verhuurder blijft het gehuurde goed langer staan om deze termijn te overbruggen , indien de levering later plaats vind op vraag van de huurder wordt de termijn niet verlengt
  • wanneer moeten wij betalen ? de betaling dient te gebeuren bij levering dit is de huurprijs en waarborg, de waarborg krijgt u terug bij het ophalen van het goed min eventuele bijkomende kosten door schade , vuil of langer huren
  • kunnen wij nog annuleren ? indien u minstens 7 dagen op voorhand verwittigt kan u nog kosteloos annuleren , indien u later annuleert verliest u uw voorschot
  • als het de dag zelf regent of er wordt veel regen voorspelt kan u kosteloos annuleren
  • komen er extra transportkosten bij ? indien u in een straal van 10 km woont van onze vestiging komen er geen extra kosten bij , indien buiten deze regio wordt een vergoeding gevraagd in functie van uw woonplaats voor een correcte prijs gelieve ons te contacteren
  • hoeveel bedraagt de waarborg ? de waarborg is de helft van de huurprijs van 1 dag
  • mogen wij het artikel reeds zelf opruimen ? neen , dit wordt steeds door ons gedaan, dit om beschadigingen te voorkomen alsook om op eventuele beschadigingen te kunnen controleren en zo achteraf misverstanden te vermijden
  • moeten wij water en/of stroom voorzien ? de klant moet zelf instaan voor de nodige nutsvoorzieningen , zoals elektriciteitskabels, (stroomvoorziening 220V 16 Ampère) ,